Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde ei hard beinøkt med 5-6 øvelser 4-5 rep på torsdag. Har gangsperre fra en annen dimensjon idag.... Hadde hviledag igår og hviledag idag. Kan eg jogge 1 mil ute imorgen eller er det bare ugunstig? Har fortsatt veldig støle bein. :barefoot:

Fortsetter under...

At du er støl betyr ikke nødvendigvis at du ikke er restituert..

Personlig er jeg fornøyd med 48 timers restitusjonstid etter tunge løft før jeg tar meg en løpetur, men de sier at det kan ta opp mot 72 timer hos enkelte.

Jeg er ingen ekspert, men jeg vil nå i allefall tro at du trygt kan ta deg en tur i morgen.

Eventuelt i dag, men da ville jeg kanskje ha vurdert intervalltrening istedenfor.

God tur :)

Jeg leste her inne et sted at man kunne ta en kardioøkt minimum 6 timer etter en styrkeøkt. Kommer jo mest an på formen. Jeg har trent tung styrke med gangsperren fra helvete, det gikk helt fint det også, selv om jeg trodde lårene mine kom til å gå av på midten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...