Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo litt skummelt hvis man må spy når man kjører lett knebøy eller værste må på (virkelig) på do! Feber går det an å trene men advares at kun lett trening pga hard trening ved feber så kan man få blodforgiftning. Kjør på med l-glutamin og cvitas

Er jo litt skummelt hvis man må spy når man kjører lett knebøy eller værste må på (virkelig) på do! Feber går det an å trene men advares at kun lett trening pga hard trening ved feber så kan man få blodforgiftning. Kjør på med l-glutamin og cvitas

Haha, ja den er kjip, hvis man plutselig må akkutt på do midt i bøyen ja. haha. Men var ikke sånn at jeg var kvalm lenger, men bare sliten i magen og følte meg generelt svak. Jeg trener hjemme altså, hadde faktisk ikke vurdert det om jeg måtte blende andre med mitt vakre åsyn:)

Er jeg sjuk fra skuldrene og opp trener jeg, er jeg sjuk fra skuldrene og ned trener jeg ikke.

Altså er jeg forkjøla,vondt i hode,vondt i halsen så trener jeg.

Har jeg vondt i lunger, magemigrene osv trener jeg ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...