Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bestill det du trenger hos Norkost.no. Om du finner en aktør i bransjen som er kjappere og med bedre service så skal jeg betale proteinbøtta for deg;)

Body4You.no!!!! Mad bra service! Alltid fått pakka dagen etter. På posten, eller levert hjem (gratis) :D

Body4You.no!!!! Mad bra service! Alltid fått pakka dagen etter. På posten, eller levert hjem (gratis) :D

Hehe, ikke ille! De slo dog kraftig ut på bro-radaren min; "

Se vår TIPS & RÅD side, som kun er basert på fakta å proffesjonelle kilder!" Haha

har bare positive erfaringer med nordicnutrition jeg:) Bruker nesten bare metapure og d er et bra protein! Spes for damene:) Jeg fikk god service hver gang og til og med ekstra tilbud på email fra de i tillegg til bestillingene. ene gangen omega 3 og andre gangen en ekstra bøtte proteinpulver gratis! jeg vil si de er flinke. At enkelte har probemer med de ja...d forekomer hos alle firma innimellom,men d betyr ikke at de er dårlige eller et drittfirma av de grunn da;) Gjr man en feil er man ikke nødvendigvis verdens dårligste av den grunn:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...