Gå til innhold

Anbefalte innlegg

yes yes yes.. here it goes.

Jeg har ett forslag, ett forslag til alle dere der ute i denne fabelaktige fitnessblogg verden.

Nå er det fantastisk vær ute ( hvertfal her, om ikke hos deg, så ja MOHAHA), vel ikke det at jeg nyter været. Jeg gjør noe mer fantastisk.. Jeg sitter her inne og føler med alle andre dere der ute som sitter her inne.

Det kalles sympati logging for alle som ikke har hørt om det.

Ja, Kom til poenget sa du??

Vel.. husk.. jeg har patent på denne ideen.

JEG VIL HA EN FITNESSBLOGGEN APP PÅ MIN KJÆRE HVITE EPLE TELEFON :D

kan noen være en engel og lage dette?

Jeg VET at det ikke bare er meg som vil ha med seg loggen over alt, så det går ann å sympati logge eller bare ja.. logge når som helst, hvor som helst og med hvem som helst...

Såååå ja.. jeg har patent. men se å få lagd en slik en. Jeg vil ha denne logg verdnen i min lomme.

Smart huh???

Igjen.. Note til meg selv:

post-1135-14440872998186_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10660-giga-mega-konge-forslag-halo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da var den lastet ned :D MEN er fortsatt skuffende at fitnessbloggen ikke har egen app, huuusk, jeg har fortsatt patent :D hell yeah :D

( du kan ikke ta patent på en idé, da kan jeg jo si at jeg skal bruke tiss som drivstoff, jeg vet bare ikke hvordan enda, men den dagen noen finer ut det så er det MITT!! :huh: )

MEN JEG ER HELT ENIG!!! :p

• 1 år senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...