Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Man steker ikke kjøttet i noe som helst. En god teflonpanne gjør susen. Mange skipper frokost og spiser heller to-tre litt større måltid senere på dagen for å bli ordentlig mett. Det blir ikke store måltidene om du skal spiser frokost, lunsj, mellommåltid, middag, mellommåltid og kveld. Jeg spiste i hvert fall bare lunsj, middag og kvelds.

Kan ikke det ha noe å si på vekt ned gangen da? og hvor mye ned gikk du da du kun spiste lunsj, middag og kvelds ?!o_O

Fortsetter under...

Kan ikke det ha noe å si på vekt ned gangen da? og hvor mye ned gikk du da du kun spiste lunsj, middag og kvelds ?!o_O

Jeg kombinerte PSMF med periodisk faste. Jeg hadde ca. 900 kcal jeg måtte spe ut over dagen. Da valgte jeg å spise heller å spise tre måltid på 300 kcal enn å spise ni måltid med 100 kcal. Det er kaloriinntaket som avgjør vekttap, ikke antall måltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...