Gå til innhold

få ut litt agresjon!


SaraM

Anbefalte innlegg

Post noe som du er sint over!

Måtte bare få ut litt agresjon! På bybanen i dag så jeg en feit fyr skynte seg bort til et ledig sete for å rekke det rett før den stakkars gamle damen som trengte det langt mer enn han! Sånne folk har bare seg selv å takke for sin overvekt! aaargh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sto inntil en hylle i butikken, så kom det en mann i rullestol å kjørte RETT på meg og over føttene mine når jeg hoppet unna, enda det var MASSE plass på siden.. SÅ fortsatt han å gjøre det med mange flere:S HELT uprovosert... DA kjente jeg at jeg fikk lyst å tippe han over. (vanligvis har jeg SUPERsympati for de i rullestol å strekker med LANGT, men DER gikk grensa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto inntil en hylle i buttiken, så kom det en mann i rullestol å kjørte RETT på meg og over føttene mine når jeg hoppet unna, enda det var MASSE plass på siden.. SÅ fortsatt han å gjøre det med mange flere:S HELT uprovosert... DA kjente jeg at jeg fikk lyst å tippe han over. (vanligvis har jeg SUPERsympati for de i rullestol å strekker med LANGT, men DER gikk grensa)

Kremt, jeg måtte le LITT nå.. Men det er mange som bare er ute for å provosere virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hater meg selv for at jeg ikke klarer å sette igang med skolearbeidet skikkelig. Er eksamen om 1,5 mnd, og har nesten ikke startet å lese.

- At jeg ikke har selvkontroll generelt. Er dårlig på å spare penger, og gjøre ting jeg burde gjøre

DA er vi to. Eksamen er så ALTFOR nærme.

Idag satt jeg på biblioteket å skulle lese 1 time før banen gikk.. jeg satt på spotify en time.. den selvdisiplinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...