Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har bare en ting å si:

Blåbær proteinkake

Fra Carl-Erik og Sandra

2 egg

2 eggehviter

bakepulver

kokosmel

mandelmel

yoghurt naturell

litt smør

salt, kanel, sukrin

Og drysset over med blåbær

25-35 min litt utifra hvor tykk man lager den i ovnen på 200 grader.

img_2107-800x600.jpg?w=600&h=450

Den så jevlig digg ut, vil prøve! Men hvor mye av ingrendiensene?

Fortsetter under...

Synes generellt at varm mat holder meg mett lengre?! Havregrøt (med kokende vann og kjør den i mikro i 2 min + kanel) --> gull! Har i de siste årene blitt så skremt av karbohydrater..men inntok for første gang på 2 år en porsjon med overnevnte og jeg kjente ikke sult på 6-7 timer :eek: Trur nok kroppen min fikk en solid mikrogrøt-sjok;)

Synes generellt at varm mat holder meg mett lengre?! Havregrøt (med kokende vann og kjør den i mikro i 2 min + kanel) --> gull! Har i de siste årene blitt så skremt av karbohydrater..men inntok for første gang på 2 år en porsjon med overnevnte og jeg kjente ikke sult på 6-7 timer :eek: Trur nok kroppen min fikk en solid mikrogrøt-sjok;)

Havregrøt med smør, sukrin og kanel er en vinner! Eller du kan spe havregrøten med fløte/melk og blande i proteinpulver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...