Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med et vanlig lavkarbokosthold uten overdrevet fett, og mye trening, bør man få i seg proteinpulver da? Og i så fall, som erstatter for et måltid? Og når i forhold til treningen skal man drikke det? Før eller etter?

Skrevet

Ta proteinpulver om du ikke får i deg nok proteiner fra før av. Proteinpulver metter svært lite etter min mening og erstatter ikke ett måltid på noe særlig god måte, mer et supplement. Du drikker den når du vil, hvor du vil :)

Skrevet

Proteinpulver kan brukes hvis kostholdet ditt inneholder lite protein. Proteinpulver er en enkel og relativt billig måte å få i seg protein på. I utgangspunktet vil jeg uansett ha prøvd å økt inntaket av protein i fast form; egg, cottage cheese, mager kesam, kjøtt, fisk, meieriprodukter, osv.

Hvor mye protein du bør innta, avhenger blant annet av forutsetninger og målsetning. På generelt grunnlag vil jeg henvise til:

Dette er det optimale inntaket av protein - Fitnessbloggen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...