Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det forskjeller på kreatin monohydrat? Ser at prisene varier, og at myrevolution skryter av "Creapure er den reneste kreatin-råvaren som finnes. 100% ultraren kvalitet produsert i Tyskland." Er det ikke slik at alle KM er 100% rene?

Creapure Kreatin 500g

Creatine Monohydrate 2kg - STORKJØP Proteinfabrikken - STORKJØP - Proteinfabrikken NO

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10331-forskjeller-p%C3%A5-kreatin-monohydrat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kreatiner er billig fremstilt og dermed ikke være renset nok. Noe som gjør at de kan inneholdee en del avfallstoffer, deriblant Natrium. Natrium binder væske under huden (i motsetning til Kreatin som binder det inni musklene).

Avhengig av kriterier for produksjon, så varier kvaliteten noe. Om variasjonen kan forsvare prisen er en annen sak. Jeg ville i utgangspunkt startet med en billig-variant, og hadde jeg ikke vært fornøyd, så hadde jeg kanskje prøvd en dyrere variant for å sett om det var noen forskjell.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...