Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei snille, søte fitnessbloggere. Siden dere er så hjelpsomme, så tenkte jeg at jeg kunne spørre her. Har allerede prøvd og google meg fram til dette svaret, men kommer bare fram til en hel rekke tekniske ord og termer som jeg ikke har sjangs til og forstå. Og vet at dette er svæært off topic og har ingen ting med trening og gjøre, men det er vel det "off topic"-tråden er til? :p

Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan redigere harddisken min på macen. Den har NT-filsystem, som tydeligvis tilhører windows, og jeg kan kun lese disken. Har jo null sjangs til og redigere den, i og med at windows-pcn min (som jeg originalt brukte til og redigere disken) har kræsja totalt. Så hvordan går jeg fram?? Dødskjip og måtte kjøpe ny eller noe, i og med at jeg har masse på den, og den er på 1TB.. :(

Dere ANER ikke hvor stor pris jeg hadde satt på et svar :) :)

Edit: Og helst formuler det slik at en 17-åring uten peiling på data kan forstå det (hvis det er mulig) :blush:

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...