Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjørt en psmflignede greie i den her uka, har "spist" 2-3 shaker av metapure sin zero carb og 1-2 måltid med kjøtt og grønnsaker/ salat ( totalt 4 måltid per dag)

Men de siste 3 dagene har heg vært sykt oppblåst og helt syke smerter i høyre side og ned mot undermagen. Blir sikkelig uvel av smetene. Vill også få sagt at slik ble jeg sist jeg prøvde psmf, da med bare mat.

Så da lurer jeg, er dette tilfeldig?

Vet mamma hadde fått beskje fra lege om å kutte ned på proteiner, da det kan skade nyrene? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10216-psmf-nyreproblemer-for-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du ikke bare blir veldig oppblåst av alle grønnsakene?

Jeg må begrense mitt grønnsakinntak fordi jeg får magesmerter av samme greie. Går ikke på PSMF da. Eller kan det være intoleranse av noe slag? Er det noe nytt du spiser, som du ikke har spist tidligere? Høyt proteininntak kan belaste nyrene sett i et langttidsperspektiv, ved veldig høyt proteininntak, fordi det 'krever' mer å bryte ned proteiner. Tror ikke det kommer i løpet av en uke, dét høres veldig usannsynlig ut i alle fall :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...