goldsilver Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 Kan det være en erstatter for riskaker? oslove 1 Siter
goldsilver Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Skrevet 8. juli 2012 Joa, men det er tilsatt mer enn de "vanlige" Blandt annet sukker (men, munn i små mengder såklart) Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg spiser de med ost, 5 stk etter trening. Det er ikke store mengdene det er snakk om, å veit om flere som spiser de på diett/deff Camillam 1 Siter
VegarL Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Snacker jacks med barbequesmak..LOVE IT! Cardigan, Camillam og linek86 3 Siter
oslove Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 De dagene jeg er sulten etter trening spiser jeg ofte riskaker i garderoben. Om det er riskaker av den smakløse typen, eller snack a jacks bryr jeg meg ikke så mye om. Kcal-innholdet er vel ganske likt også, 20-30 mer per hundre gram mener jeg å huske:) Min favoritt er den med ostesmak. DIGGDIGG!! Siter
Ole Morten Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Trur det er palmefett i det som ikke gjør det til en bra erstatter for riskaker, iallfall under en strict diett:) ..men for all del Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.