Gå til innhold

Grunnleggeren av Fitnessbloggen - kommer han tilbake?


ziggy

Anbefalte innlegg

I fare for å lufte et omstridt tema -- jeg lurer rett og slett på hva som skjer med grunnleggeren av Fitnessbloggen, R.E.

Tråden som omhandlet dette ble stengt for en god stund siden. Forståelig, ettersom på dette tidspunktet ikke var grunnlag for noe annet enn spekulasjon og rytker rundt en siktelse. Nå som støvet har lagt seg litt: Var det noengang snakk om en dom? Kommer han noengang tilbake til Fitnessbloggen? Dette er IKKE ment som en tråd hvor man kan sladre og spekulere. Likevel, jeg synes til en viss grad det angår leserne av FB hva som skjer med nettsiden på sikt.

FB har klart å opprettholde en fastastisk standard, og at skribenter og moderatorer i forumet gjør en kjempejobb!! Når det er sagt, savner grunnleggeren og all kunnskapen hans, og synes det hele var en trist affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet jeg ingenting om. Jeg vet ikke om han ble dømt for noe engang.

Edit: Jeg vet egentlig ingenting annet enn det siste som ble sagt i den gamle tråden. Derfor lurer jeg på om det er noen mulighet for om han noen gang kommer tilbake til FB. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ingenting om. Jeg vet ikke om han ble dømt for noe engang.

Edit: Jeg vet egentlig ingenting annet enn det siste som ble sagt i den gamle tråden. Derfor lurer jeg på om det er noen mulighet for om han noen gang kommer tilbake til FB. :)

Ikke jeg heller, men alle slapp vel ikke ut av varetekt den gangen... Så nå har det jo gått en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...