Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen vet om noen gode og billige kostilskudd jeg kan bruke for å gå opp i vekt. Jeg vet at det viktigste er å få i seg alle kaloriene du trenger, men jeg vil gjerne kjøpe noen gode kostilskudd som kan hjelpe meg for å øke muskelmassen. Trener styrke 5 ganger i uka.

Gjerne ting fra gymgrossisten.

Kostilskudd jeg vurderer:

- Kreatin

- Gainer

- Glutamin

- ZMA

- kreabolic

Fortsetter under...

Spørs jo hvor mye mat du trenger for å gå opp i vekt, for så vidt. Noen går opp i vekt med 3 000 kcal daglig, andre må opp i over det dobbelte. Personlig kan jeg fint ligge på over 6 000 kcal uten å gå gå opp i vekt, og skal du da bare spise rein mat, kommer du raskt til å spise døgnet rundt.

Kort sagt: Øk matmengden gradvis til du stagnerer, øk litt til, og når du spyr ved tanken på mat, suppler med gainere og fett (nøtter, oljer, osv.). Repeat.

Kreatin er vel ikke akkurat akkurat brukt for å øke i vekt, vil jeg si, men det hjelper jo gjerne fint på styrke, og med det kan gjerne vekta øke som et resultat av dèt ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...