Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Jeg lurer på er oppkarbing viktig? Jeg veier 40 kg for mye så jeg lurer på kan jeg ha oppkarbing hver 4 uke? Har lest at mange gir opp etter oppkarbing pga konstant sulten og dårlig etter på, så jeg vil ikke gå i den musefella der jeg og. Jeg trener ikke og kommer ikke til å gjøre det heller. Har gått ned 12 kg på 14 dager på PSMF, men av de 12 kg er det ca 7 kg vann. Har 2300 kaloriunderskudd hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15469-er-oppkarbing-viktig-psmf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hentet fra myrevolution

De som er svært overvektige

og som i tillegg kanskje ikke har så høyt aktivitetsnivå kan faktisk gå lengre perioder på diett uten å oppleve negative tilpasninger av en diett, fettcellene deres produserer rikelige mengder leptin:

• 1-3mnd sammenhengende
  • 2 “gratis”måltider hver uke, men her snakker vi ikke om Spis-så-mye-du-vil buffet på Peppe’s, heller et balansert måltid med hva du nå enn er fysen på. Resten av dagen følges dietten.

• 2 “gratis”måltider hver uke, men her snakker vi ikke om Spis-så-mye-du-vil buffet på Peppe’s, heller et balansert måltid med hva du nå enn er fysen på. Resten av dagen følges dietten.

Og dette er også den beste måten å gjøre det på når man skal følge dietten over lengre tid. Da slipper man si nei til søndagsmiddagen med familien eller restaurantlunsj med jobben en gang av og til. Gir rom for litt mer slack uten at det går utover framgangen.

Har gått ned 12 kg på 14 dager på PSMF, men av de 12 kg er det ca 7 kg vann. Har 2300 kaloriunderskudd hver dag.

Bra jobbet! 5 kg fett på 14 dager er veldig bra (y)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...