Gå til innhold

Sixpack?


Herbert

Anbefalte innlegg

Hei. Gutt på 17. Ønsker sixpack og litt synlige muskler på armene. Har ikke mye fett (litt valpefett).og når jeg strammer så får jeg four pack. Lurer på hva jeg skal gjøre for sixpack og litt store armer. Veier 68 kg. Noen tips og noen aning om hvor lang tid dette tar med riktig trening?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Herbert skrev:

Hei. Gutt på 17. Ønsker sixpack og litt synlige muskler på armene. Har ikke mye fett (litt valpefett).og når jeg strammer så får jeg four pack. Lurer på hva jeg skal gjøre for sixpack og litt store armer. Veier 68 kg. Noen tips og noen aning om hvor lang tid dette tar med riktig trening?

Takk for svar.

Har aldri skjønt dere som kun ønsker sixpack og store armer. Jeg kommer ihvertfall aldri til å anbefale noen å trene kun armer og mage. Da er det faktisk bedre å bare drite i å trene, eller holde seg skinny og ta litt situps osv og ha skinny-sixpack.

Tren hele kroppen, så ser du mer symmetrisk ut, og forresten, en bred ryggtavle er så mye kulere enn sixpack. 

Som 17åring har du en god mulighet til å bygge et godt grunnlag de neste årene, ikke sløs det vekk på å bygge justin bieber-fysikken... 

Spis godt, tren tungt, og igjen: Tren hele kroppen, med fare for den bivirkningen at du får større rygg/bryst/bein osv på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...