Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste måndene bare blitt sterkere og sterkere i styrketrening, men plutselig klarer jeg knapt 2 sett og må gå ned i vekter. Føler meg svak. Tok en halv hvileuke, men likevel ble det på samme viset! Hva kan jeg gjøre? Noen som vet hvorfor det blir slik?

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

jeg opplevde noe av det samme, men min trener spurte meg om jeg hadde gått endel ned i vekt....det kunne ha endel å si på

musklene. men det å variere øvelser på de forskjellige muskelgruppene fikk jeg også beskjed om :)

håper du blir sterk som en okse igjen ;)

vært borti det samma flere ganger:confused: men tipsene over pleier å hjelpe,,sånn er det med oss som trener MYE over lengre perioder uten serlig hvile,,meeen kroppen utvikler seg som bare det selv om:thumbsup: du føler deg svakere i perioder

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...