Espen-h Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Fikk to poser av dette kaseinpulveret, http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/sloow-protein-new-edition-750-g , en med sjokolade og en med vanilje. Synes begge to smakte vondt og hadde en kornete/sandete konsistens. Blandet det med vann. Smaker dette pulveret vondt eller ahr jeg blandet det feil (bedre med melk?). Noen som bruker et annet merke som smaker godt? I så fall hvilket? takk! ingridhelene 1 Siter
Eliza Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg lurer igrunn på det samme.. Noen som har noen formening om gold standard 100% kasein i vanilje? Eventuelt et bedre vanilje kasein protein pulver ? Liker smaken på chocorite sin vanilje, men dette er whey og samtidig også litt dyrt i lengden. Anyone? Siter
Aisha Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 night pro vanilje smaker ape!! Sitter her og grubler på hva jeg kan bruke mine 2 kg til, pluss håper på at bringebærvarianten ikke smaker like dr*** Siter
Aisha Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 prøvd med litt sjokolade sammen med vanilje? mm, nei. Jeg prøvde den i grunn først i går. I vann - det funka IKKE! Men det var så jævlig smak på den at jeg ser ikke for meg at jeg skal klare å bake den opp en gang :S (kaker, pannekaker osv.) er redd for samme apesmaken der Greit at å blande i vann var i overkant optimistisk, men at det skulle være SÅ ille!? Måtte bare helle ut driten, etter tapre forsøk på å bare helle det ned. Jeg er IKKE kresen av meg altså! Men dette gikk ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.