Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey hoe!

Har vurdert dette med å få kjøpt proteinpulver for å kunne få i meg nok proteiner, siden jeg sliter med det. Tanken som var er at jeg skulle kjøre PSMF-dietten til jeg er fornøyd med utfallet, også begynne med tilskudd ved siden av. Begynner å bli giret på treningen igjen etter 1 mnd fri. Ja, tro det eller ei! Har vært altfor sliten, så har i grunn bare sittet med eksamen og ikke spist. Go breakups! ;) hehe.

Så hvilket proteinpulver til daglig bruk anbefaler du? Jeg har ikke så mye peiling på det, og da håper jeg dere kan hjelpe meg.. Skal også til Sverige på Onsdag. Noe man burde kjøpe der i forhold til mat tenker jeg på? :) Kom med forslag! :D

Ha en fin kveld videre! Nå er det sengen for å lade opp til jobb og styrkeøkt på overkropp :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...