Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kjenner til det med lang dørstokkmil, men når du først har kommet i gang med trening, og begynner å se resultater (enten i form av bedre kondis, at du får mer energi, du løfter tyngre) ja, da blir du mere motivert:D jeg lover!

Ellers er her mye motivasjon å hente rundtom på forumet her:) U can do it:D

• 1 måned senere...

Jeg skjønner hvor du kommer fra!! Jeg har Fibromyalgi, en slags muskelsykdom som gjør at jeg er plaget med rygg, skuldre og nakke, og ofte har jeg vondt og sliter med å komme meg på trening, og da er det noen setninger jeg pleier å si til meg selv;

1. Har du noen gang angret på å gått på trening?

2. (hvis du er trøtt og sliten) I dag skal jeg gå på trening, og så får jeg se hvor mye jeg klarer å gjøre. (som oftes klarer man mye, det gjelder bare å komme seg dit).

OG SIST OG IKKE MINST;

3. I won't promise you it will be easy, but I'll promise you it will be worth it!

Håper noen av disse hjelper på. Lykke til! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...