Gå til innhold

har startet lavkarbo, mye og sitte seg inn i


høyfaktor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fordi jeg var tjukkere før og MYE mindre aktiv så hadde jeg et høyere forbruk enn nå? Er det jeg ikke skjønner.. burde jo ikke være så store forskjeller når jeg før ikke trente et fnugg og hadde samme rutiner ellers på dagen. mens jeg nå trener gjennomsnittlig 4 ganger i uken o_O vanvittig lite muskler før, mye mer muskler nå.. me no understand this logic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alt som er logisk, men det å estimere eget energiforbruk er svært vanskelig. Det er lett å gjøre et estimat av hvor mye man trener, men ellers er det mye aktivitet vi rett og slett ikke tenker over eller registrerer. Jeg kan ikke si hva som er tilfelle her da jeg aldri har truffet deg osv, men du har hvertfall vært i underskudd i den perioden der du gikk ned 15 kg :)

Litt mer om kompleksiteten i energibalansen her: Energibalansen - hva sier den egentlig? | Frisk og Funksjonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alt som er logisk, men det å estimere eget energiforbruk er svært vanskelig. Det er lett å gjøre et estimat av hvor mye man trener, men ellers er det mye aktivitet vi rett og slett ikke tenker over eller registrerer. Jeg kan ikke si hva som er tilfelle her da jeg aldri har truffet deg osv, men du har hvertfall vært i underskudd i den perioden der du gikk ned 15 kg :)

Litt mer om kompleksiteten i energibalansen her: Energibalansen - hva sier den egentlig? | Frisk og Funksjonell

Ja jeg er jo klar over at jeg må ha vært i underskudd.. bare skjønner ikke hvordan det kan ha vært mulig :p( iom at jeg gjør EKSAKT det samme nå som for 1 år siden, bortsett fra at jeg nå trener i tillegg)

meeen nå skal jeg ikke kuppe tråden no mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...