Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har holdt på med dette programmet en stund, men lurer på om det ser ok ut... Prøver å få til å trene hver 3. eller 4. dag.

Beinpress

- Tar det pga jeg får but wink i knebøy (jobber med saken). I tillegg klarte jeg bare stanga sist jeg prøvde :(

Cable crunches

Nordic Hamstring (dytter meg tilbake med hendene)

Benkpress

Rygghev

Militærpress

Pull-ups/chins (assisted, i maskin)

Sittende roing

Tar utfall av og til i tillegg. Bør jeg ta flere/andre draøvelser? Så noen skrev at man bør ta Face pulls om man tar skulderpress eller noe? Blir forvirra av disse press og draøvelsene, og hvordan forholdet mellom de skal være :p

Jeg har begynt å få litt smerter i øvre del av ryggen. Kanskje litt på midten mellom skulderbladene, men de er litt vanskelig å lokalisere. Jeg har aldri vondt når jeg trener, det er mest når jeg setter meg ned foran pcen. Merket at det ble sterkere når jeg trappet opp på styrketreninga. Ideer om hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9584-programmet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Markløft er en øvelse du bør få med i programmet ditt. Du bør ha flere draøvelser enn press for å forhindre at du får fremoverroterte skuldre. Vet ikke helt fasit svaret på forholdet, men personlig kjører jeg 2x mere dra enn press. Facepulls er en fin øvelse for å rehabilitere skuldre.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9584-programmet-mitt/#findComment-350378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...