Doffy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei, nå begynner jeg og bli frustrert og lei og vet snart ikke hva mer jeg skal gjøre. Forsøkte PSMF dietten 3 ganger men ble så kvalm at jeg bare måtte avbryte, klarte ikke og fungere i hjemmet eller på jobb. så i steden måtte jeg endre kostholdet og satse på sakte nedgang isteden for en pangstart. Har kuttet betraktelig i et svært usunt kosthold. Frokost består av Proteinfabrikkens måltidserstatter (halv porsjon siden jeg tidligere ikke spiste frokost og at denne ikke smaker noe særlig) Lunsj på jobb 1 stk grovt knekkebrød med kaviar eller brun ost, middag kylling/kjøtt og nesten ikke poteter, 1, maks 2 små poteter og masse grønnsaker. kveldsmat er et grovt knekkebrød vis jeg fortsatt er sulten. Drikke er kaffe og fun light saft. Prøver og rekke og jogge 4km hverdag men blir fort annenhver dag da kone og barn også krever sitt. Ikke at joggingen går så utrolig for med min vekt men men. Er en kar på 23år, 188cm høy og 106kg Har pågått i 2 måneder men vekta har ikke rikket seg! Utrolig frustrerende og er seff. fristet til og gå tilbake til det gamle kostholdet med chips et 2-3 ganger i uka med en sjokolade i ny og ne og brus med sukker... og holde samme vekta og spise meg STAPP mett enn og holde på slik jeg gjør og spise meg akkurat mett og holde meg unna alt som er usunt. Er frustrert og møkka lei, klarer ikke og banke inn noe mer trening i hverdagen enn det jeg har til nå. Ser vist ikke ut som om jeg skal få oppleve og se nåla under 100kg.... Ha gjør jeg galt??? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffy Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis jeg må spise mindre en hva jeg gjør nå så må jeg bokstavlig talt gå sulten...etter hva jeg har regnet fram underveis ligger jeg på alt fra 1400kalorier til 1700 falt opp på 1900 på to- tre grillkvelder i sommer varmen, rekker kun og trene i helgen men er vel lite vits å trene lørdag og søndag å 5 dager uten trening? Kan jeg ha dårlig/ treg forbrenning? Takk for kloke svar, skal gå over "regnestykket" og følge med inne på diett.no =) Hadde samme problemet med lav karbo men gikk ikke mer en 2 uker på den så kan være at jeg ikke gikk lenge nok til og se resultater. Men noe må jeg tydelig vis gjøre galt så skal ta opp regnestykket mitt og følge ekstra godt med =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/#findComment-349659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Til meg ble løsningen å øke intensiteten på trening. For å spise det måtte jeg, å kutte veldig i kalloriene funket ikke. Mye kondisjon hjalp for meg. Men en må finne sin egen balanse og sin egen vei. Og det er igrunn det som er så himla vanskelig,,Ønsker deg lykke til! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/#findComment-349663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis jeg må spise mindre en hva jeg gjør nå så må jeg bokstavlig talt gå sulten...etter hva jeg har regnet fram underveis ligger jeg på alt fra 1400kalorier til 1700 falt opp på 1900 på to- tre grillkvelder i sommer varmen, rekker kun og trene i helgen men er vel lite vits å trene lørdag og søndag å 5 dager uten trening? Kan jeg ha dårlig/ treg forbrenning? Takk for kloke svar, skal gå over "regnestykket" og følge med inne på diett.no =) Hadde samme problemet med lav karbo men gikk ikke mer en 2 uker på den så kan være at jeg ikke gikk lenge nok til og se resultater. Men noe må jeg tydelig vis gjøre galt så skal ta opp regnestykket mitt og følge ekstra godt med =) Jeg vet ikke helt hvordan du tenker, men 2 dager trening i uken er ganske mye bedre enn ingenting. oslove 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/#findComment-349679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Viljestyrken bestemmes av hvor lysten du er på å oppnå det du ønsker. Å skulle karre seg under 100kg bare for å se bedre ut, vel, det hadde ikke hjulpet meg noe særlig, tror jeg. Du kan sette deg noen treningsmål, for eksempel. Jogginga, som du foreløpig tar som en "pliktinnsats" - kan du ikke finne på noe der? Bestemmer du deg for en 5km løype som du tar to ganger i uka, så kan du få veldig bra fremgang der bare på noen måneder. En pulsklokke kan gi deg gode mål for progrsjon. Det blir mer spennende med engang. Lag en logg her inne og skriv ned når du har hatt en økt - jeg garanterer at fremgangen du vil oppleve vil styrke motivasjonen! Og bedret kondisjon vil gi rom for hurtigere vektreduksjon gjennom daglig-aktiviteter også. Du orker mer, kan ta i litt mer, sier ja til dugnad og lar sofa være sofa - uten at den blir et savn. Bare et tips. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/#findComment-349689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Proteiner? 1. Bedre kosthold - mer proteiner, mindre drittmat, nok mat. 2. Større intensitet på trening. Det skal være tungt og litt vondt, og det er det som gir resultater. Og jobb med psyken. "Jeg gidder ikke mer" fører ingen steder. Jeg er enig med Asle, logg maten din og logg treningen din. Tren for mer enn bare vektnedgang - tren for gledens skyld, for resultatene. Gled deg over hver styrkeøkning og hver gang du løper litt fortere og litt lengre. Det er bare vanskelig hvis du gjør det vanskelig Lame Nordstrom 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9569-bedre-kosthold-men-ikke-vekt/#findComment-349786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.