Gå til innhold

Doffy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Doffy

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 24. okt. 1988
  1. Slanket meg for en stund siden kraftig, og bestemte meg for å forsøke (for n`te gang) styrketrening. Jeg har nå holdt på kun ei lita uke, 1 trening i uke 2 så kom jeg halveis i øvelsene så orket jeg bare ikke mer. Nå skal det sies at jeg er offshore på nattskift og jobber overtid hver dag. Men alikevell, dette problemet får jeg hver gang jeg forsøker å "bli hekta på trening" som mange blir. Men jeg liker ikke og får meg ikke til å like styrke trening. Jeg vil så gjerne få muskler og like å trene, men med motivasjonen ikke finner sted, og treningen kjennes ubehagelig for kroppen uansett øv
  2. Mange gode årsaker til og trene men klarer ikke å fortsette når jeg ikke liker trening generelt -.- Det der med lårene har jeg faktisk aldri tenkt over, men virker jo logisk da når du skriver det. Spør om ikke jeg må gi styrketrening et godt forsøk til
  3. Har lagt ut dette innlegget på en annen motivasjons tråd og fant denne etterpå og var nok her den burde ha vært. Dette er meg før og etter. ( dårlige bilder da dette er de eneste som er av meg da pga min vekt) Jeg er nå 24år 188cm høy. Før bildet er for 2 årsiden.... og etter bildet er fra i dag. Jeg var: 188cm 130kg og er i dag 188cm 86kg. Ned 44kg. Dette pågikk opp og ned i 2 år. Første gang siden jeg begynte på videregående at jeg veier under 100kg (8årsiden) hvor lenge siden jeg veide 90 vet jeg ikke. Jeg har vært sjenert i alle mine år men har bestemt meg for at nå er det slutt og
  4. last ned en app som heter Shape up på tlf din. Den er kjempe grei og ha med seg. Er du på butikken og lurer på hva varen inneholder av proteine og fett så scanner du strekk koden med tlf/appen også vips kommer det opp. Den viser oversiktlig hva du har spist og hva du trenger. Den trekker av kcal ved trening og hviser om du må spise mer for og oppnå ditt kcal. nivå. Der kan du også juster hvor mye proteiner/fett/kcal hver dag slik at den viser hva du trenge mer/mindre av. Kjempe verktøy. Den har gitt meg flere "aha" opplevelser på hva jeg trodde var "sunn" mat. Der kan du legge inn mat før du s
  5. Stå på =) Alt går, men finn noe du trives og forandringer du kan leve med=) Forsøkte og leve uten poteter men det syntes jeg var vanskelig, men har begrenset det til et minimum. Litt og fordi jeg har en 4 åring som ikke vil ha ditt eller datt for mamma og pappa spiser ikke slik så skal hvertfall ikke hu. Med kostholdendring de siste 3 årene har jeg gått ned nesten 40 kg.... så ingenting er umulig. for første gang siden jeg var 16 (er 24) er jeg nå under 100 kg =) Jeg er 188 og veide 130kg..... og jeg har aldri trent styrke trening, det er for "flaut" blitt mobbet for mye i oppvektsten så d
  6. Hvis jeg må spise mindre en hva jeg gjør nå så må jeg bokstavlig talt gå sulten...etter hva jeg har regnet fram underveis ligger jeg på alt fra 1400kalorier til 1700 falt opp på 1900 på to- tre grillkvelder i sommer varmen, rekker kun og trene i helgen men er vel lite vits å trene lørdag og søndag å 5 dager uten trening? Kan jeg ha dårlig/ treg forbrenning? Takk for kloke svar, skal gå over "regnestykket" og følge med inne på diett.no =) Hadde samme problemet med lav karbo men gikk ikke mer en 2 uker på den så kan være at jeg ikke gikk lenge nok til og se resultater. Men noe må jeg tydelig vi
  7. Hei, nå begynner jeg og bli frustrert og lei og vet snart ikke hva mer jeg skal gjøre. Forsøkte PSMF dietten 3 ganger men ble så kvalm at jeg bare måtte avbryte, klarte ikke og fungere i hjemmet eller på jobb. så i steden måtte jeg endre kostholdet og satse på sakte nedgang isteden for en pangstart. Har kuttet betraktelig i et svært usunt kosthold. Frokost består av Proteinfabrikkens måltidserstatter (halv porsjon siden jeg tidligere ikke spiste frokost og at denne ikke smaker noe særlig) Lunsj på jobb 1 stk grovt knekkebrød med kaviar eller brun ost, middag kylling/kjøtt og nesten ikke po
  8. Hei, jeg en kar på 23, jeg er 189cm høy og har veid 127kg. Sluttet og drikke pepsi max og fikk kraftig halsbetennelse og spiste veldig lite en uke og raste etter det 20kg på 2 1/2 måned ned på 107kg. Blitt liggende der i litt over et år nå. Nå har jeg lest om FHM redaktøren og blitt kjempe inspirert og motivert til og komme meg enda mer ned i vekt. Six pack vil nok forbli drømmen da jeg er nok litt for glad i mat og chips men har ingen peiling på hva slags trenings opplegg jeg skal begynne med? Kan jeg begynne med det programmet som FHM redaktøren fikk? eller RYP? Flat mage og markerte a
×
×
  • Opprett ny...