Gå til innhold

Treningstøysjappe i Oslo?


Taker

Anbefalte innlegg

Yo,

noen som veit om noen sjapper som har dødelig treningstøy i Oslo? Noen agge sleeveless hoodies og annet douchebag apparel? Finner endel på nettet, men jeg liker instant gratification, og betaler heller litt mer om jeg kan prøve tinga på og få dem med en gang..

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakk innom better bodies på Flexxnes sin anbefaling. Blei ganske skuffa, den sjappa er ikke mye 2.0 ! Better bodies produktene ser jævlig mye bedre ut på nett, ellers så hadde de bare rester der. Ellers førte de Gasp eller noe, som jeg syntes hadde døve kutt, så ut som en ghettoversjon av H&M treningstøy :( Kompisen min fant riktignok en bukse der som var ganske kul. Tok turen bort til gymgrossisten, de førte Dcore som har noe ok greier men de hadde veldig lite utvalg :( Så blir vel nettet da, om ingen andre har noen gode forslag?

Og Tor, agg er vel ikke så utbredt så der er du unskyldt :D Det er fra paintballmiljøet, og var/er et uttrykk for fet og breial stil. Apparel derimot betyr vel ganske enkelt klesplagg på engelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...