Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Sliter som bare det med å finne proteinpulver/barer da det finnes så latterlig mange forskjellige typer der ute.. Har sett en del på iherb, men ja, voldsomt utvalg.. Myse, kreatin, whey osv., jeg aner ikke hva disse tingene betyr, så skulle gjerne hatt litt hjelp!

Spiser ikke kjøtt, og har for tiden ellers også lite tilgang på proteinrik mat, derfor ønsker jeg å tillegge ekstra proteiner i kosten! Gjerne så "rene" produkter som mulig, uten alt mulig tilsatte greier.

Proteinbarer som mellommåltider, så sunne som mulige - minst mulig sukker!

Proteinpulver til etter harde styrkeøkter/kondisjonsøkter - med mest mulig protein, og minst mulig karbohydrater. Proteinpulveret bør kunne blandes i vann, og brukes i baking!

Bonus hvis begge deler ikke smaker så altfor forferdelig!

Setter virkelig pris på hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9430-proteinbarerpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

myse og whey er det samme. Kreatin er ikke proteiner. Kasein er melkeproteiner.

Det er ikke alltid det er så stor forskjell på dem. Det jeg ville sett etter er om det er protein fra konsentrat, eller fra isolat. Isolat er ansett som "renere", men har også en vanvittig pris i enkelte tilfeller, og mange mener forskjellen mellom konsentrat og isolat ikke er stor nok til å rettferdiggjøre prisforskjellen. Deretter ville jeg sett på hvilken type søtning som brukes, og styrt unna de med høyt innhold av maltodextrose, feks gainere.

jeg bruker denne

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9430-proteinbarerpulver/#findComment-343658
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...