Gå til innhold

Chambor

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Heisan! Har en fotoshoot fredag morgen, og vil gjerne bli så markert som mulig innen den tid. Hva bør jeg gjøre i forhold til mat og trening? Kutte ned alt av karbohydrater og salt, kjøre cardio og drikke mye?Vil miste alt av vannvekt:) Tusen takk for hjelp!
  2. Heisann! Har bestemt meg for å prøve å ta treningen til et litthøyere nivå, vil nå de neste 4-6 ukene gå ned i fettprosent, før jeg begynner med bygging - vil bli større og sterkere! Jente på 24, trener mye tung styrke, boksing, og cardio en sjelden gang. Disse tingene vurderer jeg: Kreatin monohydrat BCAA ZMA - sover dårlig, og vurderer å forsøke dette Har ikke så vanvittig mye peiling, men vet at jeg ikke ønsker å ta mye tilskudd, da jeg fokuserer på å få det jeg trenger gjennom kostholdet. Sliter dessuten med litt dårlig restitusjon, er ZMA også noe som kan hjelpe her? Hadd
  3. Neinei, trener bein hver 3. dag! Og denne splitten har jeg hatt en god stund!
  4. Haha, ja faktisk. Gjør meg i utgangspunktet ingenting å være støl - syns det kan være ganske behagelig - men når det sitter så dypt og så lenge og rett og slett bare gjør grisevondt, da er det plagsomt både på trening og i livet ellers Det rare er jo at jeg ikke har opplevd å være så støl tidligere, så skjønner ikke hvorfor det har kommet nå. Er ganske godt trent, så synes det er merkelig at det plutselig dukker opp på et slikt nivå. Men er det ikke noe å gjøre med, så får det bare være!
  5. Hei! Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, men regner med den blir flyttet hvis det er feil. Opplever at jeg blir så vanvittig støl etter styrkeøktene mine for tiden, jeg tror mer enn før. Kjører 3-splitt, og de ulike splittene hver 3. dag, så det burde vel være mer enn nok for å være restituert? Er vel minst 48 timer mellom hver gang? Spesielt i beina merker jeg at jeg er så støl at jeg ikke klarer å ta ordentlig i neste beinøkt, samtidig som jeg virkelig har vondt de andre dagene. Trener ikke så vanvittig tungt heller, så skjønner ikke hva som er årsaken. Er veldig fornøyd med treni
  6. Hei dere! Sliter som bare det med å finne proteinpulver/barer da det finnes så latterlig mange forskjellige typer der ute.. Har sett en del på iherb, men ja, voldsomt utvalg.. Myse, kreatin, whey osv., jeg aner ikke hva disse tingene betyr, så skulle gjerne hatt litt hjelp! Spiser ikke kjøtt, og har for tiden ellers også lite tilgang på proteinrik mat, derfor ønsker jeg å tillegge ekstra proteiner i kosten! Gjerne så "rene" produkter som mulig, uten alt mulig tilsatte greier. Proteinbarer som mellommåltider, så sunne som mulige - minst mulig sukker! Proteinpulver til etter harde styrkeø
×
×
  • Opprett ny...