Gå til innhold

Slå av epostvarsler..?


Aisha

Anbefalte innlegg

Jeg fant hvor jeg kunne velge det bort, og gjorde det. Men likevel strømmer det inn, og fyller mailboxen min. Er det flere steder jeg må inn og velge bort slike varsler?

Har vært inne og sjekket at innstillingene faktisk ble lagret.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://forum.fitnessbloggen.no/account/preferences

fjern avkrysning på "å motta epost med svar" eller noe i den duren. Om du fremdeles får email fra noen tråder, kan du gå inn på den tråden det er snakk om, så velger du "ikke følg tråden", så følger du den på nytt og velger at den ikke skal sende mail. "ikke følg tråden" og "følg tråden" er til høyre over det første innlegget på en side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den jeg har fjernet. Likevel får jeg epost om nye svar i ALLE tråder jeg har svart i selv..:huh:

Har kryssa på at jeg automatisk følger de da, men det er fordi det er fint å få varslet her inne, bare jeg slapp å få det på epost.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den jeg har fjernet. Likevel får jeg epost om nye svar i ALLE tråder jeg har svart i selv..:huh:

Har kryssa på at jeg automatisk følger de da, men det er fordi det er fint å få varslet her inne, bare jeg slapp å få det på epost.;)

jo men hvis du velger at du ikke ønsker å følge, og så følger på nytt så får du valget om å droppe epostvarsling. Jeg hadde samme problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her. Får epost enda. WHAT IS THIS CRAP!?!

Det er en bug, noe som er veldig vanskelig å unngå i større systemer. Systemutvikler kan ikke gå gjennom alle mulige rekkefølger og funksjoner for å sjekke at alt stemmer. De er avhengige av feedback, som er grunnen til at det er en egen tråd for tilbakemeldinger om bugs i forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...