Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så godt som uten i alle fall.:wub:

Nå har jeg dette:

Whey Protein Isolat 2000g Sjokolade Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO

Og er kjempefornøyd med protein/karb/fett-innholdet. Men finner ikke noe annet som har like lite karb..?

Fikk kjøpt denne for meg, denne gangen.. problemet er at det smaker død blandet i vann.

Nå husker jeg ikke lenger hvilket jeg brukte tidligere, annet enn at bøtta var hvit:p og det var faktisk enda litt lavere i karb,men det er ikke viktig.

Ser på isolater, men alle jeg ser har mye mer karb enn dette..? Håper på å finne noe som smaker litt bedre, men hvis ikke så får jeg gå for denne igjen:meh:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9306-forslag-til-proteinpulver-uten-karb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er 1500,- mye for 5kg?

Det jeg bruker nå er 1500,- for tre kg

Det jeg har nå ser du, er 599 for 2kg :p

Dette var 399 for 1kg. Litt heftig å kjøpe 5kgs-pakken kanskje? Siden jeg ikke har prøvd det.

Hadde det ikke vært for smak, så kunne jeg jo holde meg til PFen jeg bruker nå :)

Men pytt spytt, så stor forskjell er det ikke :)

Annonse

Hva med denne http://www.norkost.no/products/activate-elite-gold-isolat-3000g-double-rich-chocolate-, fikk en smaksprøve fra Stig i Norkost. Syntes den var kjempegod. 2,5g karbohydrater per 100g.

Denne så jeg ikke før nå. Får opp feilmelding når jeg trykker på linken..?

Skal se på den neste gang, takk!:D

Edit: Fant den på siden :) Ser bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...