Gå til innhold

Treningsprogram som ikke krever utstyr til 1mnd studietur i sommer


Ninsom

Anbefalte innlegg

Hei!

I sommer skal jeg bort 1.mnd på sommerstudie, og det er ikke lagt til rette for treing. Jeg er vandt med å trene 7/8 økter i uka blanda kondisjon og styrke, så det å gå fra dette til 0 trening blir rart. Veldig rart. Så da begynte jeg å tenke - hva med et program som ikke krever utstyr? Prøvde å søke etter forslag men fikk ingen treff...

Dermed går spørsmålet mitt til deg: Har du forslag til et helkroppsprogram som ikke krever utstyr? Tenker i ugangspunktet fullt oppsatt med øvelse, reps osv. Om du ikke har det, men har generelt forslag til øvelser så tar jeg imot det også med stor takk.

Å ta seg en løpetur uten videre er ikke aktuelt pga variert sikkerhet i områdene vi skal i. Eller, egentlig så har jeg ikke helt peiling, men tror ikke det.

Tanker jeg har selv:

Pushups

Dips

Pullups( hvis jeg kan finne meg noe å henge i)

former for froskehopp osv

Planke

Kan føye til at jeg ikke reiser på denne turen for å toppe noen form, reiser jo for å studere. Er belaget på at forandringer vil skje med både form og kropp, men å bevege seg litt er aldri dumt, og heldigvis blir det mye gåing.

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...