Ninsom Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hei! I sommer skal jeg bort 1.mnd på sommerstudie, og det er ikke lagt til rette for treing. Jeg er vandt med å trene 7/8 økter i uka blanda kondisjon og styrke, så det å gå fra dette til 0 trening blir rart. Veldig rart. Så da begynte jeg å tenke - hva med et program som ikke krever utstyr? Prøvde å søke etter forslag men fikk ingen treff... Dermed går spørsmålet mitt til deg: Har du forslag til et helkroppsprogram som ikke krever utstyr? Tenker i ugangspunktet fullt oppsatt med øvelse, reps osv. Om du ikke har det, men har generelt forslag til øvelser så tar jeg imot det også med stor takk. Å ta seg en løpetur uten videre er ikke aktuelt pga variert sikkerhet i områdene vi skal i. Eller, egentlig så har jeg ikke helt peiling, men tror ikke det. Tanker jeg har selv: Pushups Dips Pullups( hvis jeg kan finne meg noe å henge i) former for froskehopp osv Planke Kan føye til at jeg ikke reiser på denne turen for å toppe noen form, reiser jo for å studere. Er belaget på at forandringer vil skje med både form og kropp, men å bevege seg litt er aldri dumt, og heldigvis blir det mye gåing. Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9247-treningsprogram-som-ikke-krever-utstyr-til-1mnd-studietur-i-sommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.