Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis det er snakk om flere uker kan du jo kjøpe deg en kokeplate på lefdal som du hvertfall kan bruke til å steke kylling og koke brokkoli med :) Med en kokeplate kan du lage det meste!

Røkelaks og kjøttpålegg er fin-fine ting å spise til salat eller på brødskive/knekkebrød - evt. bare spise som det er hvis man liker det.

Evt gå til anskaffelse av stormkjøkken :)

Uff, satser på at vi har fått ny stekeovn før jeg må gå så langt! :) Stormkjøkken faktisk:rofl:

Det får nok bare bli masse CC, skyr, proteinpulver, røkelaks, ferdig kylling, salat osv. på meg fremover :) Jeg kommer til å savne varmmaten min :unsure:

Men havregrøt kan vel lages med bare vannkoker, eller funker det dårlig?

Fortsetter under...

Fersk fisk skal bare trekke, så det kan du bruke vannkokeren til. Hell kokende vann i bollen og la fisken trekke med lokk på. Har du ikke lokk fungerer en tallerken utmerket. Fungerer også med pølser, for de som spiser sånt. Du kan jo også prøve å drikke kakao i sommervarmen, den metter jo en del, hehe.

Neste gang du skal flytte husker du å ikke kvitte deg med komfyren før du faktisk flytter ;)

Annonse

Fersk fisk skal bare trekke, så det kan du bruke vannkokeren til. Hell kokende vann i bollen og la fisken trekke med lokk på. Har du ikke lokk fungerer en tallerken utmerket. Fungerer også med pølser, for de som spiser sånt. Du kan jo også prøve å drikke kakao i sommervarmen, den metter jo en del, hehe.

Neste gang du skal flytte husker du å ikke kvitte deg med komfyren før du faktisk flytter ;)

Smart tenkt med fersk fisk (null pølser her i gården), det kan funke! :) Sommervarmen har ikke helt ankommet ennå, føler jeg, så litt kakao bør da gå ;)

Og det siste skal noteres bak øret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...