Gå til innhold

Skal ta det store skrittet!!


Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg har bestemt meg for å starte på ITrain!

Gr. dårlig/svak økonomi, har jeg ikke råd til treningsveileder/PT, og prøver å finne utav hva som er bra å starte med!

Jeg hadde en grei kropp før, men pga rygg og skulder skade, har jeg måttet gi meg i jobb, og med følgende at "lagt" meg litt ut! jeg har lagt på meg 1 kg, men magen og "lovehandles" har blitt endel større .. med det jeg tror muskler har forsvunnet :(

Jeg vil for det første trene bort fettet rundt midjen, og magen, samt trene/stramme opp brystet igjen!

Jeg har sett på flere programmer her på forumet/bloggen, men er litt usikker i alt dette pga rygg og skulder skaden jeg har!

Er det noe dere kan anbefalle å prøve/ et program som kan funke for meg .. som alle andre ønsket jeg et snarlig resultat, men er jo smertlig klar over at det ikke finnes en snarlig LOVLIG vei for dette .. og trenger noe som funker skikkelig!

jeg har aldri vært i et treningstudio før, så jeg er ikke så bevandret i ulike navn på ting som skal gjøres, eller spesielle navn på diverse utstyr...

Er det noen som greier å forklare dette til meg, som om jeg er en 10 åring? :D :D :D

Mvh

Arild Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok!! Ser for meg et oppsett med Børges Nybegynnerprogram og en diet med PSMF

Jeg kan kun trene om kvelden etter rundt 9 pm .. vil dette ha noe utslag for en diet som denne?? bør jeg flytte tidspunkter? Jeg står opp ca klokken 7, og senger normalt rundt 01 :)

Skal begynne imorgen .. har fått kortet fra iTrain :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det en ganske fast ting jeg har hatt i mange år :(

Jeg var på itrain i kveld for første gang... Var litt overveldene, men fant da utav maskinene tilslutt...

Er ikke sikker på hvor mye vekter jeg skal bruke på reps, jeg lempet på endel, men syntes det var litt lite... Men igjen .. Utifra Børges bar det bedre å starte lavt :)

Jeg veier 87kg, og begynte med 72kg vekter på beinpress med en fot pr rep, 90 kg vekter på roing.

Jeg tok ikke benkpress i dag, siden det egentlig var bare en testrumde :)

Hvor mye oppvarming skal en ha?? Jeg tok en runde på tredemølla i 20

minutter. Det stod at jeg forbrente 120 kalorier på det 'fat burning' programmet jeg valgte, jeg valgte manuell fart på mølla...

Var litt usikker på jvor mye jeg skulle ta på benkpress... La oss kalle det litt feighet, men jeg følte meg liten og utilpass, derfor skippet jeg benkpress denne gangen. Hadde nettopp tatt roing, jeg brukte nok det som en intern unskyldning.

Fant en 'mage' maskin, pushet 75kg men følte det gikk mer utover lårene enn magen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...