Gå til innhold

Treg levering av Barefootshoes.no, får ikkje kontakt


Zeph

Anbefalte innlegg

Det er fleire veker sidan eg bestilte og fekk leveringsbekreftelse, men ingenting har dukka opp. Dei svarar ikkje på mail, FB, ikkje på henvendelse gjennom kontaktskjemaet og ikkje på telefon. Dei har oppgitt adresse i Haugesund, der eg bur, så eg ta ein tur ned og sjå om det er folk der.

Nokon som har vore borti desse før? Eg er skeptisk når eg ikkje får kontakt, verken her eller der. Vurderer å spamme FB-sida deira med anklager om svindel om eg ikkje får kontakt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest xxxxxx

Du burde dobbeltsjekke at alt er i orden med ordren din, jeg sendte en mail 21:38 for å spørre om størrelser, fikk svar 21:47. I´m impressed over slik service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.05.2012

Din ordre hos Barefootshoes.no er blitt oppdatert.

Ordrenummer xxx har fått følgende status: Levert

Eg har tatt kontakt både her og der, men ikkje høyrt eit pip. I'm not impressed over sånn sørvis!

At det kan oppstå problem med levering av diverse grunnar forstår eg, men då ventar eg å bli oppdatert på kva som skjer. I det minste ventar eg å få svar på førespurnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Har kjøpt og bestilt et par selv, får håpe jeg ikke havner i samme ulykken.. Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet tidligere fra disse, uten problemer. Nå bruker jeg ebay for å spare noen kroner, med frakt og toll blir det ca halve prisen ifht barefootshoes.Et par Vibram Fivefingers Komodosport ble 500kr. Men er så klart enklere å forholde seg til en norsk forhandler. Håper det ordner seg, Zeph!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk dei i dag! Levert på døra.

Pakken er blitt borte vekk i postsystemet. Han forsto det ikkje heilt.

Eg hadde helst sett at eg fekk ein epost om at den var sendt og kanskje var blitt rota vekk av Posten så eg ikkje går og lurer på kva som skjer. Når eg først fekk kontakt så ordna han godt opp, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...