Gå til innhold

Drømmekroppen, hvor blir du av?


Anbefalte innlegg

Jeg startet trening for litt over ett år siden, og målet var først å fremt å gå ned i vekt. etter ca 6-7 mnd med mye kondisjonstrening og en "spis alt, men ikke alltid" kosthold forsvant det 12 kg fra kroppen.

så var det en lang periode hvor d stod stille, sommeren kom å motivasjonen dalte å treningen uteble en mnd tid. var hardt å komme igang igjen etter ferien, men d kom se sakte men sikkert. Men må inrømme at strukturen var litt vekke. Så pluttselig en dag var motivasjonen å ønske om struktur tilbake, men jeg ønsket heller å gå over til å trene mer styrke, så jeg fikk en time med PT for å få ett program å gå gjennom øvelsene. holdt nå på med det i en 2-3 mnd, med litt pause da jeg har vært hjemme på ferie å da ikke hatt tilgang på treningsstudio, så har blitt noen turer i fjellet med hunden istedet.

problemet er at jeg ikke føler jeg får de resultatene jeg ønsker. En stram kropp med passe muskler for jente å være er vel ønsket. ser en stor forskjell på rumpen, men ellers føler jeg ikke at d skjer så masse. har økt vekter, så vet jo jeg blir sterkere, men jeg SER det ikke:(

vet ikke helt hva jeg skal gjøre anderledes. Jeg tar vitamintilskudd og omega3, jeg spiser nok med proteiner å prøver kutte ned på "fine produkter" med å bake mine egene brød/rundstykker med sundt mel å ellers pruke fullkornsvarianter av diverse varer.

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...