Gå til innhold

Selolje vs Lakseolje?


zorropose

Anbefalte innlegg

Norkost har hatt fri frakt alle gangene jeg har bestilt lakseolje\selolje i det siste, men du må velge det på fraktmulighetene, ellers må du betale. Lakseolje smaker forferdelig, men gir mer for pengene. Selolje smaker generelt mye bedre. Man kan kompensere for mangel på antioksidanter i seloljen ved å hive innpå litt kaldpresset olivenolje i samme slengen da den inneholder svært kraftige antioksidanter.

jeg klarer ikke merke så mye forskjell på dem, da begge har den appelsinessensen i.. Drukket noen liter av begge

En merker jo om olje som ikke er i kapsler er harsknet.( er en i tvil med kaplser er det bare å bite over en ) Selv har jeg den i kjøleskapet som oppebevaring. Torstein som eier Norkost har veldig god peiling på omega 3 og oljer så han vet nok hvordan de skal oppbevares og behandles. han har skrevet mange artikler om gode og dårlgie oljer og blant annet harskning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...