Gå til innhold

Hindre influensa


Anbefalte innlegg

Hei,

Kjæresten har akkurat hatt influensa, type 40 i feber, heftige svettetokter og alt annet som hører med. Jeg har sittet å pleiet han igjennom perioden og er veldig gira på å ikke få det samme, men gjett hvem som føler seg slapp og med vondt i halsen idag...

Sykdom passer meg svært dårlig nå når jeg sitter med hjemme-eksamen. Heldigvis har jeg tjent mange kjærestepoeng og er lovet max oppvarting om det verste skulle skje. Har krøpet opp i senga med en kopp te, diverse medikamenter, PC'n og er klar for å sette inn full beredskap for å ikke bli mer syk. Kjæresten nevnte noe om lasagne til middag, men jeg tviler på kroppen min har godt av pasta akkurat nå, uten at jeg har noen vitenskap som sier noe om det.

Noen som har tips til "do" og don't"s for å ikke bli verre enn nødvendig? Hva bør jeg spise og hva bør jeg holde meg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...