Gå til innhold

..


Cardigan

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bli kvitt de siste 5? kg.

Jeg har en mage som ikke er helt som den skal se ut, den blir ikke tjukk før rett over navlen og ned til buksekanten. Såkalt bilring. Dette plager meg mye og har mistet helt motivasjonen når det gjelder å få det til.

Jeg har til nå gått ned fra 68.7 til 56 og gikk opp igjen til 59,7 ca etter jul. Jeg føler jeg bare tenker mat mat mat og spiser helt feil.

Jeg har SED, kalt selektiv spiseforstyrrelse. (http://www.klikk.no/helse/dinkost/ernaring/article646586.ece) Jeg spiser ikke kjøtt, fugl eller fisk.

Prøver å få i meg ett par proteinshakert til dagen for å få i meg protein men den jeg bestilte sist smaker helt forferdelig så blir desverre for sjeldent..:(

Trening: 3-4 ganger i uken. Spinning, step, zumba, aerobic. Tør ikke gå inn i styrkesalen uten noen somhelst peiling på hva som er riktig eller galt. Har beinhinnebetennelse så må være forsiktig med golvtrening/kondisjon.

Er det noen sjans for meg i det hele tatt å bli litt tynnere før sommeren? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til forumet!

Først og fremst, har du fått diagnosen av en kvalifisert helsearbeider? Eller er den selvdiagnostisert? Hva er grunnen til at du ikke spiser kjøtt eller fisk? Hvis du spiser egg, er dette en ypperlig proteinkilde!

når det kommer til mengde, så må du regne ut hva du trenger av makronæringsstoffer og energimengde, og sette opp en plan ut fra det.

Treningen din må omfokuseres til å fokusere på tung styrketrening og intervallbasert intensiv kardio. Dette er den harde, kalde sannhet. Men det er ingen grunn til å frykte, det finnes mange dyktige mennesker som kan hjelpe deg å komme igang med effektiv trening. Hvor trener du? kanskje noen her inne vet om en dyktig PT der du trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...