Gå til innhold

Diverse tilskudd selges


Anbefalte innlegg

Selger unna diverse kosttilskudd jeg ikke har bruk for.

2 x 0.75kg Casein FX Sjokoladesmak - Har også en som er åpnet som kan fåes med gratis

http://www.gymvaruhuset.com/casein-fx-750g.html

Kr 150,-

2 x 0.75 kg EAA FX Smaksløs - Den ene er åpnet men kun tatt 2-3 serveringer av. Blander seg nokså lett. ADVARSEL: EAA smaker ganske beskt!

http://www.gymvaruhuset.com/eaa-fx-750g.html

Kr 250,-

1 x NOExplode Fruit Punch - 70% igjen av. Kan fås gratis (eventuelt i bytte mot en pose nøtter;) )

Edit: Ser helst om noen plukker det opp i Trondheim, men kan alltids sende om det skulle være ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selger unna diverse kosttilskudd jeg ikke har bruk for.

1 x NOExplode Fruit Punch - 70% igjen av. Kan fås gratis (eventuelt i bytte mot en pose nøtter;) )

Edit: Ser helst om noen plukker det opp i Trondheim, men kan alltids sende om det skulle være ønskelig.

Kan gjerne ta i mot NOEX din, vurderer å teste den ut, men det er litt tiltak å dra over grensa midt i eksamens tia :( betaler gjerne frakta =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte i førsteomgang å selge til Britti siden ho var først ute og sendte derfor melding til ho først. Hele salget var mest for å bli kvitt noe jeg ikke kommer til å bruke i nærmeste tid, så har derfor ingen planer om budrunde. Om Britti ikke gir lyd fra seg gir jeg deg beskjed Umirin?, om du skulle ha ombestemt kan jeg sende det til bassefar!

Håper dette er forståelig for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte i førsteomgang å selge til Britti siden ho var først ute og sendte derfor melding til ho først. Hele salget var mest for å bli kvitt noe jeg ikke kommer til å bruke i nærmeste tid, så har derfor ingen planer om budrunde. Om Britti ikke gir lyd fra seg gir jeg deg beskjed Umirin?, om du skulle ha ombestemt kan jeg sende det til bassefar!

Håper dette er forståelig for alle :)

høres bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...