Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 På treningssenteret der jeg er har vi en såkalt "welness nøkkel" som registrerer alle øvelser vi gjør og vi legger til d som ikke går automatisk. Den viser fremgang og hvor mye vi trener osv men også kaloriforbruk. Når jeg i dag har fått med meg mange øvelser blir jeg like vel skuffet når jeg logger ut av loggen fordi kaloriforbruket er såpass lavt om jeg ikke har hatt en kardioøkt ved sideen av.. pleier å forbrenne 6-7ookalorier, men nå var det ksj halvparten eller mindre i løpet av alle øvelsene og halvannen time. Stemmer dette eller forbrenner denne styrketreningen m,er enn det jeg trur oppe i hodet mitt?? Frustrerende.... svar please:>) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenH Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det forbrenner mindre, ja. Men mer muskelmasse gir deg høyere forbrenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En styrketreningsøkt er ingen cardioøkt nei, du har mye lavere puls med mindre du løper igjennom studioet.. og vil forbrenne mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 En styrketreningsøkt er ingen cardioøkt nei, du har mye lavere puls med mindre du løper igjennom studioet.. og vil forbrenne mindre. do you even lift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det forbrenner mindre der og da enn kardiotrening, men du øker muskelmassen som vil si bedre forbrenning resten av døgnet... Kardio forbrenner bare energi der og da og ikke resten av døgnet, så da kan jo du se selv hva som lønner seg best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 do you even lift? hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Det forbrenner mindre der og da enn kardiotrening, men du øker muskelmassen som vil si bedre forbrenning resten av døgnet... Kardio forbrenner bare energi der og da og ikke resten av døgnet, så da kan jo du se selv hva som lønner seg best hmm..tja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 så jeg burde fremdeles kjøre hardt på begge deler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 så jeg burde fremdeles kjøre hardt på begge deler.. hva er målet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 ned i vekt hva er målet ditt? og inn i cm, mindre fettprosent rett og slett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 ned i vekt og inn i cm, mindre fettprosent rett og slett Da bør du trene styrke mer enn kondisjon Og så klart ha et lite kcal-underskudd Fit mum;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fit mum;) Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 takk:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huuge Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvis du ønsker å brenne fett og gå ned i vekt så det er lettere å spise mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.