Christine Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Visste ikke hva jeg skulle kalle det, men noen som vet hvor lenge jeg kan gå UTEN kreatin uten å måtte ta en "oppladningsdose" i 5 dager...? Kreatinen jeg bruker er denne: https://www.tn.no/butikk/produkt/atpcreatine#anbefaltbruk En skal ta 5gram, 5 ganger daglig i fem dager først og så ta 5gram daglig. Så spørsmålet er da hvor lenge jeg kan ha "pause" fra kreatin (glemt å bruke det), før jeg må ha denne oppladningstingen igjen... Eller trenger jeg ikke det? er redd jeg ikke får samme virkning hvis jeg bare tar 5 gram uten å ha "ladet opp" Siter
Christine Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Skrevet 4. mai 2012 kan du fortelle meg hvorfor..? Har det egentlig ingenting å si...? Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Grunnen til at de anbefaler denne metoden er for at du skal raskere få fulle kreatinlagre i kroppen. Det vil ta ca en måned uten kreatin før nivåene er tilbake til utganskpunktet. Så om du har tatt lang pause og er opptatt av å få fulle lagre raskt, så loader du. Men det er strengt tatt ikke nødvendig. Christine 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.