Christine Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Visste ikke hva jeg skulle kalle det, men noen som vet hvor lenge jeg kan gå UTEN kreatin uten å måtte ta en "oppladningsdose" i 5 dager...? Kreatinen jeg bruker er denne: https://www.tn.no/butikk/produkt/atpcreatine#anbefaltbruk En skal ta 5gram, 5 ganger daglig i fem dager først og så ta 5gram daglig. Så spørsmålet er da hvor lenge jeg kan ha "pause" fra kreatin (glemt å bruke det), før jeg må ha denne oppladningstingen igjen... Eller trenger jeg ikke det? er redd jeg ikke får samme virkning hvis jeg bare tar 5 gram uten å ha "ladet opp" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 bare dropp oppladning. kjør på vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 kan du fortelle meg hvorfor..? Har det egentlig ingenting å si...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Grunnen til at de anbefaler denne metoden er for at du skal raskere få fulle kreatinlagre i kroppen. Det vil ta ca en måned uten kreatin før nivåene er tilbake til utganskpunktet. Så om du har tatt lang pause og er opptatt av å få fulle lagre raskt, så loader du. Men det er strengt tatt ikke nødvendig. Christine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.