Mads Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg prøvde meg på en av Uncle Bens Tikka masala-bokser, og synes denne var altfor søt :/ Noen som kan en fin oppskrift på kylling Tikka Masala? En med masse smak, og som ikke tar så altfor lang tid å lage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 1. www.google.com 2. "tikka masala oppskrift" thooomas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ferdig etter 20 minutter i ovnen. Smaker perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 1. www.google.com 2. "tikka masala oppskrift" Ikke for å være frekk eller noe, men tror du ærlig talt jeg ikke har søkt der? Ferdig etter 20 minutter i ovnen. Smaker perfekt. Hvor får man tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Hvor får man tak i det? Hmm, ser ikke ut som de selges i Tønsberg altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oldman Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har i hvertfall sett de hos Coop Mega i Moss sentrum. Da er de sikkert i Vestfold også. Mads 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.