Gå til innhold

PSMF og trening


Vibs

Anbefalte innlegg

Hei PSMF-folk!

Jeg har gått på PSMF i en måned med oppkarbing ca en gang pr uke. Har vel en fettprosent på 18, er 166 høy og veier 58 kg. Dvs at jeg straks er i mål med sommerformen. HMen nok om det. Jeg lurer på hvorfor jeg har så drabla mye energi - til en hver tid? Eksempelvis i går, så tok jeg frem syklen og skulle ta meg en liten runde. Men siden det føltes fantastisk i solskinnet så endte jeg opp med 6 (!?) mil, uten noe som helst problem. Jeg vil presisere at jeg hadde spist en boks cc, en kyllingsalat, og en kyllingwok før jeg hev meg på syklen. Jeg har vært i kaloriunderskudd i en måned (siste oppkarbing var på søndag). Kommer energien fra musklene (blir de spist opp) eller hva skjer? Det burde jo ikke være mulig.. Til informasjon så ble det først en proteinshake etter turen og så en stor porsjon laks, med masse grønnsaker og en søtpotet. Samt litt kesam og bringebær til dessert. Da var jeg stappmett! Når jeg våknet i dag var jeg selvfølgelig skrubbsulten. Bør jeg avbryte i dag, og spise karbo og fett? Svar, synspunkter, meninger (og kanskje skjenn) motas med stor takk
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du äter lax, sötpotatis på psmf diet ? hur många kalorier kommer du upp i ? du ska ligga under 20g carbs och 20g fett på psmf diet och 2-2.5g protein per kroppsvikt. tror du äter för mycket därför du orkar. sen när du har en så låg fett% så ska man ha spisedag oftare och inte hålla på med dieten för länge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...