René Moen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 For et år siden hadde jeg fettprosent på 8,5. Nå er den på rundt 13. Har derfor valgt å legge om kostholdet litt for å komme ned på gammelt nivå og kanskje litt under. Har noen spørsmål angående kostholdet. Trener fotball og styrke. Har gjennomsnittlig 8 økter i uken der fire med kondisjon og fire med styrke. Noen ganger fem med styrke. Vil bygge muskler inn mot sommeren igjen samtidig som jeg går ned i fettprosenten. Derfor lurer jeg på om kostholdet er riktig i forhold til å bygge og minske prosenten Et eksempel på en dagsplan for mat: Frokost: Tunfisk i olje og Jalapenos (for smakens skyld). Pluss litt frukt, f.eks. banan. Evt. Brødskiver og egg (ca 4 stk) Pluss litt druer eller lignende. Middag: Laksefilet og grønnsaker, evt fullkorns ris. Torksefilet hvis ikke laksefilet. Kjøtt/kylling eller fisk ca annenhver dag Kvelds: Tunfisksalat eller kanskje noen brødskiver med Stabburets makrell i tomat. Mellom disse måltidene spiser jeg også selvfølgelig ting som tunfisk, ris og kylling, sushi og andre ting som jeg mener har nok proteiner i seg. I tillegg drikker jeg kun vann. 50/50 med og uten kullsyre. Tar i tillegg proteinshaker etter styrketreninger samt frukt så mye jeg orker. Spiser i tillegg litt nøtter som mellommåltid. Derfor lurer jeg på om det er noen som har kommentarer eller tips på hva og hvordan jeg bør spise. Følger jo ikke denne planen slavisk, men treffer med ca 90-95% Alle kommentarer vil bli satt pris på. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8002-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-kosthold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 skal du ned i under 10%, tror jeg det er i din beste interesse å ikke ha som mål å bygge muskler samtidig. Ja, det er kanskje mulig for noen, men det vil nok være ekstremt vanskelig uten farmasøytisk hjelp. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8002-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang%C3%A5ende-kosthold/#findComment-282182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.