Gå til innhold

Bortkastet tid?


Anbefalte innlegg

Altså - det er et spørsmål om hva du prioriterer.

God kondis? Større muskelmasse? Mindre fettprosent?

En vil jo helst ha "hele pakka" og det får man til om en tar tiden til hjelp og gjør de rette tinga.

:)

Utfordringen nå var at det ikke er så lenge til sommeren og fettprosent var i fokus. Gå gjerne på mølla om det er det som hjelper deg til å komme i ønsket underskudd, men gjør det på en slik måte at du ikke svir av muskelmasse. Kosthold er like viktig som før - kanskje enda viktigere - for du vil beholde musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt handler om prioriteringer, og trivselen er helt klart viktig! Du trenger jo ikke nødvendigvis denne gåingen heller, om treningen er så tidkrevende, men husk at hverdagsaktiviteten er den klart viktigste aktiviteten. Totalen er ikke nødvendigvis bra selv om du trener 6 ganger i uken om du sitter i ro resten av dagen.

Nettopp... har desverre en jobb hvor jeg er sittendes i 8 timer:( Derfor tenker jeg at det bra jeg beveger meg mest mulig på kveldstid. Og at jeg går og holder meg mer i bevegelse i helger.. Tror jeg holder fast ved disse gå turene mine jeg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - det er et spørsmål om hva du prioriterer.

God kondis? Større muskelmasse? Mindre fettprosent?

En vil jo helst ha "hele pakka" og det får man til om en tar tiden til hjelp og gjør de rette tinga.

:)

Utfordringen nå var at det ikke er så lenge til sommeren og fettprosent var i fokus. Gå gjerne på mølla om det er det som hjelper deg til å komme i ønsket underskudd, men gjør det på en slik måte at du ikke svir av muskelmasse. Kosthold er like viktig som før - kanskje enda viktigere - for du vil beholde musklene.

Yes.. kostholdet er det jeg må satse så og si alt på nå.. men vil jo selvfølgelig gjøre det jeg kan for å få maks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...