Karris Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Hva blir vann/saft/gelatin ratio med funlight? Jeg brukte denne oppskriften på funlightgelé en gang. Det ble veldig vellykket Siter
Janne Bø Løtvedt Skrevet 17. september 2013 Skrevet 17. september 2013 Holder den seg bra i kjøleskapet noen dager? Ser ikke for meg at jeg klarer (eller bør innta..) hele kaken på en dag Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Jeg forguder deg for denne oppskriften Thomas HardyBoy Rossland, BESTE KAKA NOEN GANG! wooooow! den så skikkelig god ut Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Skrevet 6. oktober 2013 Holder den seg bra i kjøleskapet noen dager? Ser ikke for meg at jeg klarer (eller bør innta..) hele kaken på en dag jepp, den holder seg fint 3-5 dager Janne Bø Løtvedt 1 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 It is!! Har lagd den 8 ganger de siste ukene, perfekt havregrøtvariasjon til frokost:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.