Gå til innhold

mangel på motivasjon og fitness mat kunskap


mimmi83

Anbefalte innlegg

jeg er dårlig på slikt fitnessmat slik dere inntar for å halde kroppen deres i sjakk å den flate magen.....

jeg er vel 90 tør ikkje gå på vekta men iallefall over 80.

hadde vært gøy med litt tips på start event start hjelp.

er veldig glad i søtt. så det er vell ikke vanskeli å forstå.

og spiser ikke etter klokken,,...

har null energi siden jeg ble utbrent fra jobben min (100% sjukm. i 1år samt måtte skifte jobb). og det henger i.

greide ikke stå/vaske håret/stå på mine egne bein eller reise handa mi så mye. dagen min var soving å gråting var min dag, noe som overhode ikke er likt meg.

så dette er ganske skremmende

før det var jeg aktiv og veide 68 en stund. da var energien full.... men nå har jeg ikke så mye å gi....pluss jeg har vært gravid og ammer nå.

tips? lignende erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det er leeeeenge siden du skrev dette innlegget, og jeg vet ikke engang om du er på forumet mer. Jeg har lignende erfaringer og har laget en loggbok der jeg skriver om mine aktiviteter og ambisjoner for hvor jeg ønsker å lande. Jeg er ikke noe flink til å logge maten, for jeg har ikke noe system. Tenker mest mulig naturlig mat, lite karbohydrater og kalorier. Velge sunt fett.

Trening og aktivitet er en utfordring, men jeg er på god vei tilbake til livet, må bare passe på at jeg ikke gaper over for mye og får tilbakefall. Det er stort sett det loggen min handler om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

det er kjempe smart... har lastet ned appen shapeup så håper at motivasjonen skal være der.

spiser nå hver 3 time og loggfører dette på appen. men vurderer nå å gå i innkjøp av sånn shake drikker. kanskje d letter meg litt.... feks på jobb ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsk

Sei

Steinbit

Tunfisk

Ørret

Laks

Kylling

Kalkun

Svin

Lam

Karbonadedeig

Kyllingkjøttdeig

Tomat

Brokkoli

Salat

Paprika

Bønner

Blomkål

Asparges

Gulrot

Kål

Løk

Agurk

Sopp

Mais

Potet

Aubergine

Frukt/bær/smoothie,fruktsalat

Egg/ omelett med grønnsaker/kjøtt

Pasta/ris fullkorns

Fiberrike kornprodukter

Skyr,kesam

Nøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har fargene noe betegnelse... ser kylling er rødt og det nederste... rød er jo egentlig vekke fra eller moderate mengder ...

så forstår jeg det riktig når jeg skal spise moderate mengder av det røde og det lyse røde og fråtse i blått og grønt

har skrevet opp alle ingr på en lapp som jeg skal ha i kjøkkenskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...