Gå til innhold

hvor lang tid?


sprettin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja tatt inbody test og den første testen viste at jeg hadde 22,8 i fett% og nå 18,1% , muskelmassen har økt fra 27, 1kg til 29, 8 kg muskler og dette har jeg klart fra den 21.02.12 til den 14.04.12. kjørt fullkropp tre ganger i uken og kondis 2 til 3 dager i uken:)fått beskjed om å ikke trene styrke en liten stund pga betennelse i nakken oh halv ryggen, men kommer sikkert til å trene litt på rompe , lår og mage for det og kondis, klarer bare ikke holde meg i ro:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du spiser bra mat og holder proteininntaket høyt nok vil du nok miste minimalt med muskler. De første treningene etter et opphold er som regel litt ekstra tunge og man løfter mindre enn vanlig, men det pleier ikke ta så lang tid før man er tilbake igjen. Snakker av egen erfaring og broscience ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du spiser bra mat og holder proteininntaket høyt nok vil du nok miste minimalt med muskler. De første treningene etter et opphold er som regel litt ekstra tunge og man løfter mindre enn vanlig, men det pleier ikke ta så lang tid før man er tilbake igjen. Snakker av egen erfaring og broscience ;)
skjønner, fått beskjed av pt og starte med lettere vekter og flere reps til og begynne med!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...