Gå til innhold

Ny, uerfaren, villig og motivert


Doffy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg en kar på 23, jeg er 189cm høy og har veid 127kg. Sluttet og drikke pepsi max og

fikk kraftig halsbetennelse og spiste veldig lite en uke og raste etter det 20kg på 2 1/2 måned ned på 107kg. Blitt liggende der i litt over et år nå. Nå har jeg lest om FHM redaktøren og blitt kjempe inspirert og motivert til og komme meg enda mer ned i vekt. Six pack vil nok forbli drømmen da jeg er nok litt for glad i mat og chips ;) men har ingen peiling på hva slags trenings opplegg jeg skal begynne med?

Kan jeg begynne med det programmet som FHM redaktøren fikk? eller RYP?

Flat mage og markerte armer er håpet og målet, ønsker og slanke meg og få trenet kroppen så kona kan få noe bedre og se på og i tillegg være et godt eksempel for min datter.

Jeg har prøvet meg to ganger på PSMF nå men blir utrolig dårlig etter 1 DAG på dietten så klarer ikke og gå på den, noen som har samme erfaring med den dietten? Kan jeg gå på PSMF dietten og alikevel spise f.eks en brødskive eller to i løpet av dagen? Da blir jeg ikke fullt så dårlig men dette ødelegger kansje hele dietten?

Uff ble et langt innlegg, men takker for all hjelp og dytt i riktig retning=)

Hilsen uerfaren =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PSMF er ingen mirakelkur, kan nesten virke sånn her. ( ikke for å rakke ned på den, siden den funker :) )

alt bunner i å bruke mer kalorier enn du tar inn, pass på å få i deg nok proteiner og tren hardt, da skal du få se resultater.

ps, ha tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sluttet og drikke pepsi max og fikk kraftig halsbetennelse og spiste veldig lite en uke og raste etter det 20kg på 2 1/2 måned ned på 107kg.

2. men har ingen peiling på hva slags trenings opplegg jeg skal begynne med?

3. Jeg har prøvet meg to ganger på PSMF nå men blir utrolig dårlig etter 1 DAG på dietten så klarer ikke og gå på den, noen som har samme erfaring med den dietten? Kan jeg gå på PSMF dietten og alikevel spise f.eks en brødskive eller to i løpet av dagen? Da blir jeg ikke fullt så dårlig men dette ødelegger kansje hele dietten?

1. Du kan gjerne drikke Pepsi Max hvis du vil.

2. Du kan f. eks. begynne med dette: http://fitnessbloggen.no/starting-strength-mark-rippetoe/

3. Joda, det blir vel per definisjon ikke PSMF, men det er ikke nødvendig for å gå ned i vekt heller. Et par brødskiver ødelegger ikke så mye ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...